Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski ambasadorem marki Betclic

Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski, legendarny gracz Counter Strike: Global Offensive i absolutny lider e-sportu na świecie, został ambasadorem marki Betclic. Były zawodnik słynnego, polskiego składu organizacji Virtus.pro związał się z marką roczną umową.

Jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci w historii światowego e-sportu. Choć zakończył już profesjonalną karierę zawodniczą, prowadzone przez niego streamy nadal oglądają dziesiątki tysięcy widzów. Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski jako gracz Virtus.pro przyczynił się do lawinowego wzrostu popularności e-sportu nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

Dziś łączy trzy światy. Oprócz dalszej działalności e-sportowej, walczy we freak fightach i jest znany z promowania tradycyjnego sportu. Prywatnie jest wielkim fanem Liverpoolu oraz UFC. W maju znów było o nim głośno dzięki akcji, którą zorganizował z okazji ostatniego w historii turnieju rangi major w Counter Strike: Global Offensive (to kategoria największych, najważniejszych rozgrywek e-sportowych). Z Warszawy do Paryża, gdzie odbywał się turniej, pojechał rowerem. Pokonanie 1800 kilometrów zajęło mu tydzień. Popularny „Papito” chciał w ten sposób ukoronować grę, która tak bardzo zmieniła jego życie.

Teraz „paszaBiceps” będzie miał nowe obowiązki – ambasadora marki Betclic. Na mocy rocznej współpracy ex-progamer, a obecnie streamer będzie m.in. prowadzić dedykowane marce live’y na Twitch.tv czy brać udział w transmisjach na żywo na kanale Betclic.

W ramach realizacji świadczeń Jarząbkowski wcieli się również w typera, który będzie dzielić się z fanami przewidywaniami na wybrane wydarzenia sportowe i e-sportowe.

Ciekawostką jest, że współpraca zakłada również udział „paszyBicepsa” w filmie dokumentalnym. Projekt realizowany będzie w ramach konkursu Papaya New Directors, którego Betclic jest Partnerem.

Jarek wiele lat temu wybrał swój kurs i poświęcił się e-sportowi w czasach, w których nawet gra na najwyższym, światowym poziomie niekoniecznie zapewniała zawodnikom pieniądze wystarczające do pełnej profesjonalizacji. Jest prawdziwą legendą i ikoną elektronicznej rywalizacji, człowiekiem, który dzięki swojej charyzmie przyczynił się do rewolucyjnego skoku zainteresowania e-sportem nie tylko w naszym kraju, ale i na całym globie. Bardzo cieszymy się z tej współpracy i już nie możemy doczekać się wspólnie zrealizowanych projektów – powiedział Bartłomiej Płoskonka, Country Manager Betclic Polska.

Wspólnie z Betclic otwieramy nowy rozdział w mojej karierze jako ambasadora marki, dla której e-sport jest nieodłączną częścią działalności. Planujemy dużo fajnych działań, które wyjdą poza streamy czy typowania. Cieszę się, że ta współpraca stworzy dla mnie nowe perspektywy i mogę nadal rozwijać się w pasji, dla której mocno bije moje serce – mówi Jarosław „paszaBiceps” Jarząbkowski.

Betclic inwestuje w e-sport

Marka Betclic coraz odważniej wkracza w świat e-sportu. Współpraca z Jarosławem „pasząBicepsem” Jarząbkowskim to nie pierwsza inwestycja bukmachera w ten segment. Marka jest sponsorem tytularnym międzynarodowej organizacji e-sportowej Betclic Apogee, która świętuje sukcesy w serii gier FIFA.

W zakończonym niedawno sezonie FIFA 23 polski skład Betclic Apogee, współtworzony przez trzech utalentowanych graczy: Kacpra „Furmana” Furmanka, Maksymiliana „Zalewskyyego” Zalewskiego i Szymona „Błacha” Błachowiaka zakwalifikowała się do turnieju FIFAe Club World Cup (Klubowe Mistrzostwa Świata, najbardziej prestiżowe rozgrywki 2v2 w tej dyscyplinie), w którym dotarła do 1/8 finału.

O BETCLIC:

Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku mocno angażuje się we wspieranie sportu. Od 2023 roku jest Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim organizacji UFC i Sponsorem Strategicznym piłkarskiego Ruchu Chorzów, a od sierpnia 2020 roku sponsoruje także federację sportów walki Fame MMA. Marka jest również sponsorem tytularnym międzynarodowej drużyny e-sportowej Betclic Apogee. Betclic w przeszłości wspierał także Lechię Gdańsk, Piast Gliwice i reprezentację Polski w siatkówce. Betclic jest także sponsorem wydarzeń kulturalnych takich jak FEST Festival, SnowFest Festival czy Polish Lech Hip-Hop Festival.

(informacja prasowa Betclic)

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*